wtorek, 28 maja 2013

Pierwszy post- powitanie :)

Witam serdecznie! :) Mam na imię Sylwia. Postanowiłam założyć bloga, na którym chciałabym opowiadać o miejscach w Polsce, które zwiedziłam i które wywarły na mnie największe wrażenie. Moją największą pasją jest podróżowanie, dlatego chciałabym podzielić się tutaj swoimi odczuciami po przebytych wycieczkach a także pokazać zdjęcia z najciekawszych miejsc.
Jest to moje pierwsze doświadczenie w pisaniu bloga, więc proszę o wyrozumiałość :) Będę bardzo wdzięczna jeśli Wy również będziecie dzielić się ze mną swoimi doświadczeniami :)

Niebawem pojawią się pierwsze notatki. Serdecznie zapraszam do czytania! :)
Na dobry początek- zdjęcia mojej ukochanej Suwalszczyzny,miejsca gdzie się wychowałam :)







Pozdrowienia, papa :)


4 komentarze:

  1. Suwałki? A gdzie to leży? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z najpiękniejszych regionów Polski :P zachęcam do odwiedzenia :)

      Usuń
    2. W jednym z najpiękniejszych regionów? hmmm... czyli ściana wschodnia odpada? :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń